Nabídka našich produktů

Ceny našich produktů naleznete v sekci "Ceník"

                       
Zdravá vyvážená krabička
    Tato vyvážená zdravá krabička má  maximální energetickou hodnotu pro ženy okolo 5000kj a pro muže  7000kj/den, což může způsobit i snížení přebytečných kilogramů. Zdravá krabička je pro Vás připravována na šest dnů v týdnu. Sedmý den si můžete připravit cokoliv, na co mají Vaše chuťové buňky chuť. Tím se odbourává „jojo“efekt.

Detoxikační program ( 3 denní - 6 denní )
    Znamená vyčištění těla od škodlivých látek a toxinů, přitom si udržíte dostatek energie, cítíte se dobře a hezky vypadáte. Můžete ulevít svému trávicímu ústrojí a tělu dodat energii a vytvořít  tím tolik potřebnou očistu.Pokud si dáte 3 denní detoxikační program 2 x za sebou, je očista účinnější.

Detoxikační program na 28 dní
   Vypracovaný čtyřtýdenní stravovací program taktéž může pomoci získat ztracenou energii, vypadat dobře a hlavně vyléčit se. Spolu se zlepšením krevního obrazu se může zvyšit aktivita vnitřních orgánů,  bazální metabolismus a můžou ubývat  kila.  ( Při detoxikaci se očišťuje krev, játra, ledviny a celý močový systém, střeva, lymfatický systém, kůže, dýchací cesty.)

Zdravá výživa pro zaneprázdněné podnikatele
   Je určeno pro podnikatele, kteří nemají čas si vařit vyváženou stravu . Vyvážená strava je zase o pěti jídlech, ale s větší energetickou hodnotou, která je okolo 9000 kJ a 12000kJ.

Jídlo pod drobnohledem

Jednotlivé vitamínové zdroje:
Vitamin A (retinol) – „vitamin pro oči“
Zdroje: telecí játra, syrová mrkev, slepičí vejce
Vitamin B1 (thiamin) – „vitamin pro nervy“
Zdroje: vepřové a kuřecí maso, pšeničný celozrnný chléb
Vitamin B2 (riboflavin) – chrání pokožku
Zdroje: kuřecí maso, játra, špenát, brokolice
Vitamin B3 (niacin) - pro tělo i ducha
Zdroje: hovězí a kuřecí maso, ryby, ořechy, obohacené snídaňové obilniny
Vitamin B5 (kyselina pantothenová) – „vitamin pro kůži, vlasy i nehty“
Zdroje: maso, vnitřnosti, celozrné pečivo, luštěniny
Vitamin B6 (pyridoxin) – „vitamin pro těhotné“
Zdroje: krab, losos, banán, mrkev, brambory
Pyramida jídla
Vitamín B9 (kyselina listová) – „vitamin pro růst a vývoj plodu“ Zdroje: špenát, brokolice, růžičková kapusta
Vitamin B12 (kobalamin) – nezbytný pro obměnu buněk
Zdroje: kuře, játra, hovězí maso, vejce, sýr
Vitamin C (kyselina L-askorbová) – oddaluje chřipku
Zdroje: citrusové ovoce, brokolice, červené papriky, jahody, kiwi
Vitamin D (kalciferol) – „vitamin slunce“
Zdroje: tučné ryby, především losos, sleď a tuňák
Vitamin E (tokoferol) – „vitamin antioxidant, chrání buněčné membrány před poškozením volnými radikály“
Zdroje: lněné semínko, ořechová jádra a semena
Vitamin K (fylochinon) – „vitamin proti krvácení"
Zdroje: růžičková kapusta, špenát, kiwi, ovesné vločky

 


Důležitost minerálních látek v těle


Draslík – pomáhá snižovat krevní tlak a obsahuje ho čerstvá zelenina a ovoce (např. brambory, banány, meruňky a pomeranče)
Fosfor – se účastní výstavby a udržování zdravých a silných kostí a zubů
Hořčík – pomáhá v prevenci srdečních nemocí a arytmií
Chrom – je potřebný pro štěpení bílkovin,tuků i sacharidů a pomáhá v těle udržovat normální hladinu krevního cukru
Jod – je zcela nezbytný pro správnou funkci štítné žlázy
Měď – je důležitá pro prevenci kardiovaskulárních chorob, k udržování zdravé kůže, rovněž podporuje plodnost
Selen – je účinný v boji proti virovým infekcím, zmírňuje průběh oparu
Vápník – známý preventivní prostředek proti vzniku osteoporózy, snižuje krevní tlak a polovinu denní dávky pro dospělé vám nahradí 100g vařené brokolice
Zinek – tvoří součást enzymů – látek, které v organismu ovlivňují vše od trávení po hojení ran a obsahují ho potraviny bohaté na bílkoviny
Železo – je součástí krevního barviva, které pomáhá zásobovat kyslíkem celé tělo, jeho nedostatek může vést mimo jiné k nadměrné únavě. Chuť na sladké nahradíte rozinkami.



 

 

Ukázkový jídelníček

ŽENY (do 5000kJ)
Snídaně: tmavý chléb, tvarohová přesnídávka, paprika 930 kJ
Svačina: jablkový salát s křenem 430 kJ
Oběd: kuře na rozmarýnu, hrášková rýže 1570 kJ
Odpolední svačina: paprika plněná sýrovou pěnou 540 kJ
Večeře: zeleninové rizoto s tuňákem, sýr, ster. okurka
1525 kJ
Celkem: 5395 kJ
 
MUŽI (do 8000kJ)
Jídelníček je totožný, u mužů se stanoví větší gramáž potravin!